Nesouvisí špatné zobrazení zakoupené šablony a nainstalované včetně pluginů do WP s účtem na wedosu?

47 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

Nesouvisí špatné zobrazení zakoupené šablony a nainstalované včetně pluginů do WP s účtem na wedosu? Jedná se o primestak.cz.

Zakoupila jsem šablonu, založila účet ve WP, nainstalovala jsem šablonu + pluginy, převedla jsem doménu do WP a dál jsem v účtu wedosu nic nedělala. Je potřeba ve wedosu nastavit někam wordpress? 

Snažím se několik dní u všech (podpora WP, BOLD a WEDOS) zjistit příčinu špatného zobrazení šablony, nyní se zobrazuje černobíle, bez grafiky, obrázků, stránek (jen část se nahrála do WP). V nějakém videu  3. strany jsem viděla, že se do nějaké aplikace u wedosu nastavuje wordpress u konkrétní domény. Když jsem doménu převedla do WP, týká se to i mě? Pokud ano, pošlete mi návod, co mám udělat?

Obracím se na Vás s žádostí, abyste mi poradili, zkontrolovali, zda jsem něco v účtu wedosu ještě měla něco udělat a chybí to pro správné fungování webových stránek.

Děkuji předem za odpověď.

Role: Zákazník
TJ285257 Upravil otázku 15. 1. 2022
0

Další otázkou je jakou kapacitu má primestak.cz. Prosím mohl byste zjistit, zda má hosting dostatek prostoru? Má hosting primestak.cz níže uvedene? Děkuji předem za odpověď, popř. i doporučení, aby byla služba wedosu hostingu primestak.cz min. stejná jako u WP GrowBig.

WP hosting GrowBig nabízi toto:

+

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 15. 1. 2022
Prohlížíte 1 ze 2 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.