Nespamuji, přesto mě google začal označovat jako spam

Vyřešeno168 zhlédnutíWebhosting
0

Faktury posílám už přes rok ze stejné adresy, více méně stejným lidem. Přesměrovává se do gmailu, odtud i píšu.

Můj email, respektive doména, ovšem začal lítat do spamu. Pošlu pár emailů týdně, marketingovou smršť emailů neprovozuji. Byť mám ‚občasník‘, který má tak 13 odběratelů 🙂 a vychází vskutku občasně.
Jednou jsem se s tím setkala u jiné domény a moje adresa byla přidána administrátorem wedosu kamsi na whitelist.

Lze to stále? Jak bych o to měla zažádat? (Prostředí wedosu se od té doby trochu změnilo.)

Nebo je doba jiná a mám smůlu?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 23. 8. 2022
0
MB313456 19.86K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

nejčastější příčinou této hlášky je chybějící SPF záznam u domény, zkuste jej nastavit podle návodu E-maily – Nastavení SPF záznamu.

Whitelist funguje pouze na schránce příjemce. Pokud nepomůže nastavení SPF záznamu, můžeme zkusit ověřit důvod umístění zprávy do spamu na základě informací v záhlaví spamované zprávy, které získáte podle tohoto návodu (Google).

Role: Podpora
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 23. 8. 2022
0

Děkuji za rychlou zprávu a za radu.

Zadala jsem do TXT tu variantu s google.

v=spf1 mx a include:_spf.google.com include:_spf.we.wedos.net -all

Bohužel nejsem IT, takže copy/past je pro mě jediná cesta.
Reálně netuším co ten text znamená, ale pokud to bude fungovat, stojím za heslem ‚funguje to, nech to bejt.‘ 🙂

Role: Zákazník
MB313456 publikoval nový komentář 23. 8. 2022

Pokud neposíláte maily z Google, tak jej v záznamu mít nemusíte, ale škodit by neměl.
Záznam vypadá ok, uvidíte, jestli zabere.

Posílám je přes Gmail.
Schránku tam mám přesměrovanou a nastavenou možnost odepsat z Gmailu z mé doménové adresy.
Budu to pozorovat a ptát se klientů.

Vlákno nyní uzavírám z důvodu neaktivity. V případě potřeby založte nový dotaz nebo nás kontaktujte pomocí kontaktního formuláře.