Nespamuji, přesto mě google začal označovat jako spam
Faktury posílám už přes rok ze stejné adresy, více méně stejným lidem. Přesměrovává se do gmailu, odtud i píšu.
Můj email, respektive doména, ovšem začal lítat do spamu. Pošlu pár emailů týdně, marketingovou smršť emailů neprovozuji. Byť mám ‚občasník‘, který má tak 13 odběratelů 🙂 a vychází vskutku občasně.
Jednou jsem se s tím setkala u jiné domény a moje adresa byla přidána administrátorem wedosu kamsi na whitelist.
Lze to stále? Jak bych o to měla zažádat? (Prostředí wedosu se od té doby trochu změnilo.)
Nebo je doba jiná a mám smůlu?
2 Answers
Dobrý den,
nejčastější příčinou této hlášky je chybějící SPF záznam u domény, zkuste jej nastavit podle návodu E-maily – Nastavení SPF záznamu.
Whitelist funguje pouze na schránce příjemce. Pokud nepomůže nastavení SPF záznamu, můžeme zkusit ověřit důvod umístění zprávy do spamu na základě informací v záhlaví spamované zprávy, které získáte podle tohoto návodu (Google).