Nespamuji, přesto mě google začal označovat jako spam

Vyřešeno739 zhlédnutíWebhosting
0

Faktury posílám už přes rok ze stejné adresy, více méně stejným lidem. Přesměrovává se do gmailu, odtud i píšu.

Můj email, respektive doména, ovšem začal lítat do spamu. Pošlu pár emailů týdně, marketingovou smršť emailů neprovozuji. Byť mám ‚občasník‘, který má tak 13 odběratelů 🙂 a vychází vskutku občasně.
Jednou jsem se s tím setkala u jiné domény a moje adresa byla přidána administrátorem wedosu kamsi na whitelist.

Lze to stále? Jak bych o to měla zažádat? (Prostředí wedosu se od té doby trochu změnilo.)

Nebo je doba jiná a mám smůlu?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 23. 8. 2022
0
91.75K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

nejčastější příčinou této hlášky je chybějící SPF záznam u domény, zkuste jej nastavit podle návodu E-maily – Nastavení SPF záznamu.

Whitelist funguje pouze na schránce příjemce. Pokud nepomůže nastavení SPF záznamu, můžeme zkusit ověřit důvod umístění zprávy do spamu na základě informací v záhlaví spamované zprávy, které získáte podle tohoto návodu (Google).

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 23. 8. 2022
Prohlížíte 1 ze 2 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.