Nevidím odchozí poštu v jiných emailových klientech
Dobrý den, prosím o radu – jsme přihlášeni na dvou počítačích k firemnímu emailu přes našeho poštovního klienta Thunderbird. Doručená pošta je v pořádku vidět na obou účtech i na serveru, ale odchozí pošta z jednoho účtu není vidět v odeslané poště druhého účtu a ani na serveru – je vidět pouze v thunderbirdu v daném počítači. Přitom nastavení by mělo být totožné. Nevíte někdo prosím kde je chyba?
Díky moc!
3 Answers
Můžete nastavit v Thunderbirdu prakticky každou složku, viz příklad:
Dobrý den, u každého poštovního IMAP účtu v Thunderbirdu je možné nastavit, která složka na serveru je složka pro odeslanou poštu, příchozí poštu, koncepty atd. Pravděpodobně to nemáte nastaveno.
Dobrý den,
zkontrolujte prosím smtp, imap a pop3 servery, které najdete v detailu webhostingu, v klientské administraci zde https://client.wedos.com/webhosting/
Zkontrolujte také porty:
Kombinace portů a zabezpečení :
IMAP – 993/SSL
POP3 – 995/SSL
SMTP – 465/SSL
nebo
IMAP – 143/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 587/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 25 STARTTLS
Zkuste použít různé porty a zabezpečení.
Zkuste toto nastavení odebrat a znovu přidat.
Nebo zkuste přihlášení ještě v https://webmail.wedos.net/ – tím se ověří funkčnost schránky a hesla.
Zkontrolujte si , zda Vám přístup neblokuje firewall/antivir např. ESET