Objednávka webhostingu

Vyřešeno533 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

potřebuji u Vás objednat webhosting pro našeho klienta pro doménu, která je již registrována u Wedos. Bohužel, k doméně nemáme přístup, resp. nemáme ji v našem zákaznickém účtu. Tudíž nelze dokončit objednávku.

Je jediným řešením převod domény do našeho účtu? Jak máme dál postupovat.

Děkuji.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 29. 10. 2019
0
PŘ140434 9.27K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

je to skutečně tak. Doména se musí nacházet ve stejném zákaznickém účtu jako webhosting. Doménu Vám může současný majitel přenést pomocí toho návodu -> https://kb.wedos.com/cs/presun-sluzeb-mezi-ucty/

Vždy si může majitel domény, který je uveden centrálním registru nic.cz přenést doménu pomocí autorizačního hesla, takže se nemusí být, že byste mu ji zcizil.

Role: Podpora Web: https://www.wedos.cz Vizitka: Obchodní a Fakturační oddělení.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 29. 10. 2019
0
RM130195 42.80K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

přesun domény mezi účty se již úspěšně řešil zde: https://help.wedos.cz/otazka/prevod-domeny-mezi-wedos-ucty/5012/answer/5026/

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer (WEDOS WebSite, WEDOS OnLine).
RM130195 Odpověděl na otázku 16. 10. 2019