Objednávka webhostingu
Dobrý den,
potřebuji u Vás objednat webhosting pro našeho klienta pro doménu, která je již registrována u Wedos. Bohužel, k doméně nemáme přístup, resp. nemáme ji v našem zákaznickém účtu. Tudíž nelze dokončit objednávku.
Je jediným řešením převod domény do našeho účtu? Jak máme dál postupovat.
Děkuji.
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 29. 10. 2019
2 Answers
Dobrý den,
je to skutečně tak. Doména se musí nacházet ve stejném zákaznickém účtu jako webhosting. Doménu Vám může současný majitel přenést pomocí toho návodu -> https://kb.wedos.com/cs/presun-sluzeb-mezi-ucty/
Vždy si může majitel domény, který je uveden centrálním registru nic.cz přenést doménu pomocí autorizačního hesla, takže se nemusí být, že byste mu ji zcizil.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 29. 10. 2019