Obnovení emailů

184 zhlédnutíWebhostingmaily mizí maily obnovení
0

Dobrý den.

Mám nějaký problém s emaily. Používám outlook a začalo to nějak zlobit.

Některé úkony, které jsem prováděl s maily (složkami) v outlooku,

např. když jsem něco smazal nebo přejmenoval nebo přesunul,

tak po provedení synchronizace některé složky, emaily úplně zmizely

a naopak se tam objevili, ty které jsem sám dávno smazal nebo přejmenoval atd.

Tzn. některé maily a cele složky mi z outlooku prostě úplně zmizely a na wedosu také nejsou.

Zkoušel jsem přeinstalovat outlook, office, obnovy nic nemopohlo.

Některé složky, maily proste nejsou, zmizely.

Tzn. potřebuji obnovit ty meily, složky které mi zmizely – nejsou nyni v outlooku ani na wedosu webmailu.

Dělají se k mailům zálohy? Mohu to nějak provést sám nebo můžete mi je najak obnovit vy?

Jak by to probíhalo co je k tomu třeba?

Dekuji za info a pomoc

M

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno
0
22.83K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

bohužel správné chování pošt. klienta Vám zaručit nemůžeme, doporučím Vám si zkontrolovat nastavení serverů, portů apod.

zkontrolujte prosím smtp, imap a pop3 servery, které najdete v detailu webhostingu, v klientské administraci zde https://client.wedos.com/webhosting/
Zkontrolujte také porty:

Kombinace portů a zabezpečení :

IMAP – 993/SSL
POP3 – 995/SSL
SMTP – 465/SSL

nebo

IMAP – 143/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 587/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 25 STARTTLS

Zkuste použít různé porty a zabezpečení.
Zkuste toto nastavení odebrat a znovu přidat.

Co se týče obnovy, 
v takovém případě Vám mohu nabídnout pouze obnovu emailů ze zálohy, která je zpoplatněna částkou 500 CZK bez DPH / schránka

Pokud souhlasíte s cenou sdělte nám následující informace skrze kontaktní formulář (https://hosting.wedos.com/cs/cform.html):
1) Název služby:
2) Schránka:
(přesné datum zálohy upřesní technik)

Role: Podpora
Změnil status na publikováno
Prohlížíte 1 ze 3 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.

Kategorie