Obnovení emailů

Vyřešeno1.20K zhlédnutíWebhostingmaily mizí maily obnovení
0

Dobrý den.

Mám nějaký problém s emaily. Používám outlook a začalo to nějak zlobit.

Některé úkony, které jsem prováděl s maily (složkami) v outlooku,

např. když jsem něco smazal nebo přejmenoval nebo přesunul,

tak po provedení synchronizace některé složky, emaily úplně zmizely

a naopak se tam objevili, ty které jsem sám dávno smazal nebo přejmenoval atd.

Tzn. některé maily a cele složky mi z outlooku prostě úplně zmizely a na wedosu také nejsou.

Zkoušel jsem přeinstalovat outlook, office, obnovy nic nemopohlo.

Některé složky, maily proste nejsou, zmizely.

Tzn. potřebuji obnovit ty meily, složky které mi zmizely – nejsou nyni v outlooku ani na wedosu webmailu.

Dělají se k mailům zálohy? Mohu to nějak provést sám nebo můžete mi je najak obnovit vy?

Jak by to probíhalo co je k tomu třeba?

Dekuji za info a pomoc

M

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 28. 4. 2021
0

Děkuji za info.

Obnovu jsem si objednal.

Nyní meil testuji, a zjistil jsem že z outlooku se proste nepropisuji nektere zmeny na wedos, např. presuny meilu, slozek, vytvoreni nove slozkek, podslozek. Outlook se objevi toto info:

12:44:55 Verze synchronizátoru 16.0.13801.20008

12:44:55 Probíhá synchronizace poštovní schránky mar***.ma***@ode****.c* .

12:44:55 Probíhá synchronizace hierarchie.

12:44:55 Chyba ve složce ‚test‘

12:44:55                               [800CCCD2-0-0-733]

12:44:55 Došlo k chybě. Činnost byla ukončena.

12:44:55                               [800CCCD2-0-0-733]

a v outlooku slozku, meil apod ale ve wedosu videt neni.
Proc to neprovede synchronizaci spravne. Co mam kde nastavit?

PRosim o radu.

Dekuji

Role: Zákazník
MV270050 Změnil status na publikováno 7. 3. 2021
Prohlížíte 1 ze 3 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.