Omezení API na úrovni hostingu?

Vyřešeno758 zhlédnutíWebhostinghosting Stripe webhook
0

Dobrý den,

na hostingu zdravinadosahruky.cz máme web vytvořený ve wordpressu, s optimizepresem, kde se již 10 dni snažíme odhalit závadu v integraci s platební bránou Stripe. Na úrovni wp, pluginů, OP ani na straně Stripe jsem nenašli nic co by mělo bránit využívat webhook od stripe.

Od supportu OptimizePress jsem dostali doporučení požádat vás o ověření jestli není nějaké omezení na úrovni hostingu/serveru. Můžete se na to podívat?

„…could you speak to your WebHost to check if there aren’t any restriction rules which may have triggered the Stripe integration issue? Please let them know that Stripe integration is failing. They may like to check on the mod_security file.“

Děkujeme

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 29. 8. 2022
0

Dobrý den,

děkujeme za odpověď. Máme možnost otestovat. A svojí odpovědí jste nás přivedl k zásadní odpovědi. Na hostingu je i subdoména s WooCommerce a brána tam funguje bez obtíží. Čerstvě jsme to ověřili podobně jako vy, přímo na daném hostingu. Vše je tam funkční.

Podpora OptimizePress chtěla, abyste se podívali na mod_security file. Jestli dobře rozumím, je to modul, který chrání web před útoky. Domnívám se, že OP si myslí, že by mohla být komunikace OP a Stripe blokována tam a chtěli by tuto možnost vyloučit nebo zjistit proč ba se tak dělo.

Víme, že Stripe na hostingu s WooCommerce funguje. Může být nějaká chyba v OP, která vyvolá odezvu tohoto modulu, který komunikaci následně zablokuje? Můžete se na to, prosím podívat, jestli tam je nějaký záznam, který by mohl chybu OP naznačit?

V každém případě, děkujeme za váš čas a pomoc.

Role: Zákazník
JŠ255861 Změnil status na publikováno 11. 8. 2022
Prohlížíte 1 ze 4 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.