oprávněný uživatel

0

Dobrý den,

rád bych pro klientu migroval doménu z webglobe k vám, nakoupil jiné domény a spustil u vás i hosting webu. Založil jsem jí u vás úspěšně účet, zatím bez jakýchkoliv služeb. Udělal jsem se oprávněným uživatelem (respektive klienta to provedla když jsem ji vedl po telefonu) měla mi přidělit i veškeré oprávnění.

Nedostal jsem však od vás prozatím zádný informační procesní email že se to děje, tak si říkám, jeslti jsme procesem prošli úspěšně. (akce proběhla asi před půl hodinou) a nemohu ani ve vaší znalostní daatbázi nikde dohledat jak se jako oprávněný uživatel k ní mám připojit. Musí mít klienta nejprve aktivní nějaké služby, abych viděl do jejího účtu (adiniostrace) nebo jí mohu dělat administraci účtu ihned? Jak?

Děkuji,

L

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 10. 8. 2023
0
91.47K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

v tomto případě při nastavování oprávněného uživatele chcete mít především jistotu, že majitelka zaškrtla automatické přidělení oprávněného uživatele novým službám v účtu:

Pokud to neudělala, je třeba po převedení služeb k nám zadat oprávnění ke konkrétním službám znovu podle návodu.

Momentálně nevím, jestli systém o přidělení služeb informuje e-mailem, ale pokud jsou přidělené správně, měl byste je ihned vidět v administraci v rámečku pod vlastními službami.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 26. 7. 2023
Prohlížíte 1 ze 3 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.