Outlook, nelze odeslat zprávu

Vyřešeno318 zhlédnutíMailhosting
0

Dobrý den,

chtěl jsem začít používat Outlook, ale nedaří se mi ho plně zprovoznit. Vytvořil jsem přihlášení dle vašeho návodu, emaily lze přijmout, ale nelze je odeslat. Zkusil jsem změnit nastavení dle doporučení u jiného dotazu, ale stále neúspěšně.

Předem děkuji za radu

Doporučení z jiného dotazu na podobný problém:

  • Nesprávně nastavený (starý) SMTP server. Zkuste nastavit wes1-smtp.wedos.net, port 587, zabezpečení TLS/STARTTLS.
  • Expirovaný webhosting. Stav služby můžete ověřit v zákaznické administraci.
  • Zablokování odesílání mailů webhostingu našimi techniky z důvodu napadení schránky. Takové napadení obvykle hlásí na e-mail uvedený jako fakturační mail daného webhostingu. U akctp.cz takové omezení nevidím.

Technical details

SmtpSubmissionPermanent5XXException: Smtp submission failed. Server 'wes1-smtp.wedos.net' Port '587'. --> Unexpected SMTP server response. Expected: 235, actual: 535, whole response: 535 5.7.8 Error: authentication failed: UGFzc3dvcmQ6

Failure code: 3b3e
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 6. 2. 2024
0

Dobrý den, ano, zadávám stejné heslo jak pro příjem tak odeslání.

Postupovaal jsem podle návodu tady na webu.

About Outlook

Version

You have Microsoft Outlook Version 1.2024.111.100 (Production).

Client Version is 20240112004.09 .

Role: Zákazník
JP328023 Změnil status na publikováno 23. 1. 2024
Prohlížíte 1 ze 5 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.