Outlook v mobilu (Android)

Vyřešeno724 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

Používám jako mail klienta Outlook jak v PC tak na mobili (android)

PC je ok

Mobil doručené maily se mi načetly všechny (co jsou na webmailu) odeslané pouze ty co jsem odeslal z mobilu v předchoýím emial klientu (toto byl také duvod pro změnu klienta ale nic se nestalo) odeslané pošta které je na webmailu se mi v mobilu nezobrazí.

Nově po nainstalování outlooku do mobilu nejde maily odesílat.

Kde může být chyba děkuji za radu.

TK

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 13. 12. 2021
0

Ano takto to mám pročetl jsem snad všechny návody zde a i tak udělal nejde to

Role: Zákazník
TK277606 publikoval nový komentář 19. 9. 2021

Zobrazuje se Vám nějaká konkrétní chyba? Co se týče odeslaných, tak může být problém v nastavení složky odeslaných. Outlook může např. ukládat odeslané do vlastní lokální složky, která se nesynchronizuje se složkou odeslaných, která je na serveru. Doporučuji i ve webmailu projít nastavení složek a prověřit, zda-li tam nemáte nějaké duplicitní složky/podsložky atp. Poštu doporučuji otestovat například ještě z aplikace gmail.

divám se na webmail: Nastaveni – složky – ale jak dál fakt nevím

Ve webmailu můžete prověřit Nastavení-Složky zda-li tam nemáte vícero složek pro odeslané či nějaké podsložky atp. Dále se podívejte do Nastavení-vlastnosti-speciální složky. Ve výchozím stavu je pro odeslané nastavená výchozí hodnota Sent.
Nicméně podobné problémy ze zkušenosti spíše způsobuje samotný outlook a jeho nastavení.

no takže to nemá řešení?

kalendář se taky nezrcadli to je oničem….

Prohlížíte 1 ze 4 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.