Padají nám občas do SPAMu naše e-shopové avizace z našeho shopu přesto že dal několikrát „no junk.“
Padají nám občas do SPAMu naše e-shopové avizace z načeho shopu co jsou zasílány na adresu o***@azkrby.cz , a to i přesto že jsem už pár objednávek co takto skončili ve SPAM nasměroval před „no junk.“. Je to pro nás dost problém a chtěl bych se zeptat jak se dá zabezpečit aby se to už nestávalo.
Děkuji
B
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 28. 8. 2023
3 Answers
Bohužel, takové řešení není o spam filtru, je v rozporu s fungováním bezpečnostního mechanismu SPF, který funguje na doméně odesílatele a jeho účelem je zabránit neautorizovanému posílání pošty ze serverů, které doména neuvádí jako důvěryhodné.
Posílejte z vlastní domény, e-mail zákazníka si pošlete v těle e-mailu a při odpovědi jím nahraďte formulářovou adresu.
MB313456 Odpověděl na otázku 10. 8. 2023