Padají nám občas do SPAMu naše e-shopové avizace z našeho shopu přesto že dal několikrát „no junk.“
Padají nám občas do SPAMu naše e-shopové avizace z načeho shopu co jsou zasílány na adresu o***@azkrby.cz , a to i přesto že jsem už pár objednávek co takto skončili ve SPAM nasměroval před „no junk.“. Je to pro nás dost problém a chtěl bych se zeptat jak se dá zabezpečit aby se to už nestávalo.
Děkuji
B
3 Answers
Můžete ji přidat na whitelist podle tohoto návodu.
SPF záznamy pro danou doménu samy říkají serveru, zda neautorizovanou poštu zahazovat vždy, nebo podle interních pravidel. Řešení, kdy si necháváte e-mail posílat z adresy uvedené ve formuláři, tedy není nemožné, ale je velmi nespolehlivé právě kvůli řazení do spamu a občas i skartování (pokud je instrukce SPF záznamu, že systém má správu z nepovoleného serveru zahodit).