Padají nám občas do SPAMu naše e-shopové avizace z našeho shopu přesto že dal několikrát „no junk.“

Vyřešeno389 zhlédnutíMailhosting
0

Padají nám občas do SPAMu naše e-shopové avizace z načeho shopu co jsou zasílány na adresu o***@azkrby.cz , a to i přesto že jsem už pár objednávek co takto skončili ve SPAM nasměroval před „no junk.“. Je to pro nás dost problém a chtěl bych se zeptat jak se dá zabezpečit aby se to už nestávalo.

Děkuji

B

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 28. 8. 2023
0
104.70K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Můžete ji přidat na whitelist podle tohoto návodu.

SPF záznamy pro danou doménu samy říkají serveru, zda neautorizovanou poštu zahazovat vždy, nebo podle interních pravidel. Řešení, kdy si necháváte e-mail posílat z adresy uvedené ve formuláři, tedy není nemožné, ale je velmi nespolehlivé právě kvůli řazení do spamu a občas i skartování (pokud je instrukce SPF záznamu, že systém má správu z nepovoleného serveru zahodit).

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 28. 8. 2023
Prohlížíte 1 ze 3 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.