Platba prodloužení domén

Vyřešeno285 zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý den,

vůbec tomu nerozumím: objednávku domény a hostingu mohu zaplatit pomocí rychlé platby či platby kartou. Proč nemohu totéž provést při prodlužování domén a nutíte mi platbu ze zálohového účtu? Proč u jedné služby mohu zaplatit normálně a u druhé jen přes zálohový účet? Je to velmi protivné a obtěžující!

Předem děkuji za řádné vysvětlení.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
publikoval nový komentář

Vidím že „otázka je uzamčena pro nové odpovědi – můžet mi říci proč? Otázka nebyla zodpovězena a problém nebyl vyřešen.

0

Dobrý den, nenapsal jsem jasně „Proč nemohu totéž provést při prodlužování domén a nutíte mi platbu ze zálohového účtu?“ ? Na stránce kde provádím prodloužení svých domén žádná jiná možnost než platba ze zálohového účtu není. Proč??

Role: Zákazník
publikoval nový komentář

Zvolte si platbu ve správné měně. Pak uvidíte všechny dostupné platební možnosti. Měna se nastavuje dle fakturačních údajů automaticky,

Nerozumím co je toto za odpověď. Jak si mám zvolit platbu ve správné měně když se k platbě nemohu dostat protože systém mi říká že nemám na zálohovém účtě dost peněz a proč bych vůbec měl nastavovat měnu, copak nejsme v ČR? Pro jistotu jsem prošel nastavení svého účtu a mám nastavený preferovaný jazyk cs a měnu mám všude automaticky CZK bez možnosti změnit. A co je to ta „správná“ měna? Já jsem Čech, v ČR, u české firmy a očekávám platbu jako vždy v českých korunách. Omlouvám se pokud jsem nedůvtipný ale já takovýmto zkratkovitým a pro mne podivným odpovědím nerozumím.

Vidím, že na vašem účtu je vše uhrazené, podařilo se vám k plabě prokliknout? SItuace, kterou popisujete, se obvykle stává v případě, že máte objednávku v CZK a v platbě zvolenou měnu v EUR. Nebo jiné neplatné kombinace

Samozřejmě že nepodařilo, jak říkám jediná možnost je platba ze zálohového účtu kterou už nechci provozovat. A jelikož mi stále neodpovídáte na situaci, řešení odkládám. Domény čekají na prodloužení.

Pomůže nám někdo? Stále čekáme na instrukce jak zaplatit jinak než ze zálohového účtu. Systém tvrdí že nemáme na zálohovém účtě dost prostředků ale my se použití zálohového účtu potřebujeme z interních důvodů vyhnout – nikdy to pro nás nebyl vhodný způsob placení.

Prohlížíte 1 ze 4 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.

Categories