Platba prodloužení domén

Vyřešeno128 zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý den,

vůbec tomu nerozumím: objednávku domény a hostingu mohu zaplatit pomocí rychlé platby či platby kartou. Proč nemohu totéž provést při prodlužování domén a nutíte mi platbu ze zálohového účtu? Proč u jedné služby mohu zaplatit normálně a u druhé jen přes zálohový účet? Je to velmi protivné a obtěžující!

Předem děkuji za řádné vysvětlení.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
publikoval nový komentář

Vidím že „otázka je uzamčena pro nové odpovědi – můžet mi říci proč? Otázka nebyla zodpovězena a problém nebyl vyřešen.

0

Zde přikládám screenshot z pokusu o prodloužení domény. Nejprve jsem se obával že nějak omezujete možnost platby u hromadného prodloužení domén ale pak jsem zjistil že u prodloužení jednotlivé domény to není jiné. Vůbec nás systém nepustí ke třetímu kroku, z důvodu že není na zálohovém účtu dostatek prostředků. Náš problém je, že NECHCEME platit zálohovým účtem, chceme zaplatit standardním přímým způsobem, např. platební kartou nebo alespoň převodem. Systém neumožňuje vůbec odeslat objednávku na prodloužení domény, dokud není na zálohovém účtě dostatek prostředků k zaplacení. Přičemž jsme požádali o pomoc již před 9 dny, dostali 4 reakce a ani jedna nechápe kde se v procesu zasekáváme – proto nyní přidávám tento screenshot. Znovu upozorňuji, že po kliknutí na tlačítko „pokračovat“ nás systém do dalšího kroku nepustí a zůstáváme na této téže stránce. Co můžeme udělat, abychom prodloužili domény a přitom nemuseli platit zálohovým účtem? – myslím že otázka je velmi jasná, předem děkuji za návod. :

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno
Prohlížíte 1 ze 4 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.