Plná email schranka

Vyřešeno1.50K zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý den, hlásí mi plná schránka (l*a@l*a.cz). Potřebovala bych ji nějak hromadně vyčistit. Mám tam jenom příchozí emaily, které se mi následně přeposílají na gmail, tudíž bych mohla wedos email úplně vyčistit a uvolnit kapacitu, ale kus po kusu je dost zdlouhavé. Můžete mi prosím poradit jak postupovat? Když vyčistím emaily na wedosu v mé schránce l*a@l*a.cz tak mi zůstanou na gmailu, je to tak? Raději ověřuji…předem děkuji za zpětnou zprávu, L* K*

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 14. 10. 2019

Anonymizoval jsem vám údaje, aby mohla otázka sloužit všem uživatelům webu.

dobrý den, údaje nejso anonymizované, zůstává tam moje jméno a příjmení – můžete to prosím odstranit?

Podpis se jménem obvykle nemažeme, ale na vyžádání jsem jej také skryl.

děkuji

0

koš i spam mám vyprázděný, v odchozí také nic není tudíž jde jen o vyčištění příchozí, děkuji za pomoc

Role: Zákazník
LK164686 publikoval nový komentář 2. 10. 2019

schránku jsem vymazala, i koš vysypala, akorát mi tam stále svítí 95 %?

Teď mi dokonce přišel email, že mám plných 101 %?

Prohlížíte 1 ze 2 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.