Po zprovoznění shoptetu na své doméně mi nefunguje mail

Vyřešeno3.83K zhlédnutíDomény
0

Po zprovoznění shoptetu na své doméně mi nefunguje mail , píše mi to nelze doručit . 550 5.1.1 <****@**********.cz>: Recipient address rejected: User unknown in virtual mailbox table

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 3. 4. 2020
0
46.10K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

je třeba to nastavit na straně Shoptet. Případně o to požádejte jejich zákaznickou podporu.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
RM130195 Odpověděl na otázku 24. 3. 2020
Prohlížíte 1 ze 8 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.