Po zprovoznění shoptetu na své doméně mi nefunguje mail

Vyřešeno3.83K zhlédnutíDomény
0

Po zprovoznění shoptetu na své doméně mi nefunguje mail , píše mi to nelze doručit . 550 5.1.1 <****@**********.cz>: Recipient address rejected: User unknown in virtual mailbox table

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 3. 4. 2020
0

Takže pokud to správně chápu. Jakmile mám na své doméně nasazen a nastaven shoptet mohu používat pouze jeho maily nebo se dá nastavit všechny maily jen u vás , ale obě varianty nelze na domeně kombinovat. Doplním dotaz: pokud budu nastavovat maily pouze u shoptetu zůstane mi nezměněná adresa jak jsem ji měl (budou mi zase chodit emaily?! na adresu *@*.cz ) Sorry jsem jen laik 🙂

Role: Zákazník
RM130195 Edited answer 24. 3. 2020
Prohlížíte 1 ze 8 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.