Po zprovoznění shoptetu na své doméně mi nefunguje mail

Vyřešeno2.09K zhlédnutíDomény
0

Po zprovoznění shoptetu na své doméně mi nefunguje mail , píše mi to nelze doručit . 550 5.1.1 <****@**********.cz>: Recipient address rejected: User unknown in virtual mailbox table

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 3. 4. 2020
0

Po konzultaci s podporou shoptetu, jsem se rozhodl nastavit veškeré maily u vás .  S ohledem na kontinuitu stávající mailové schránky *@*.cz a současně fungující adresy a mailů z e-shopu . Jde to nějak udělat z vaší strany abych to nerozházel v nastavení ?

Role: Zákazník
RM130195 Změnil status na publikováno 24. 3. 2020
Prohlížíte 1 ze 8 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.