Porucha mailu ASAP problém

Vyřešeno431 zhlédnutíMailhosting
0

dobrý den, máme závažná problém s mailem. Některé maily, které odejdou nedojdou druhé straně ikdyž jsou v kategorii odeslaných.
Taky máme problém že někteér maily padají do spamu, na to mám tuto reakci, ale nevím jak mám SPF záznam přidat. Je to opravdu akutní problém který potřebuji dnes vyřešit!

Dobrý den,

na doméně Vám chybí SPF záznam. Při jeho přidání mějte na paměti, že:

  • Do základní podoby byste měla přidat i SPF include Ecomailu, jestli jej používáte.
  • Přidejte IPv4 adresu webhostingu (doména je na WEDOS Global).

Výsledný záznam by tedy mohl mít za nás podobu:

1

v=spf1 mx a ip4:46.28.106.163 ip6:2a02:2b88:1:4::cb include:_spf.we.wedos.net -all

s pozdravem LM

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 25. 9. 2023
0
114.42K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

potřebujete-li řešit konkrétní problém s potenciálně citlivými informacemi (e-mailové adresy), napište přímo na podporu přes formulář.

Uveďte název služby, které se problém týká, a ideálně rovnou zašlete diagnostické informace o zprávě, o které víte, že nebyla doručena:

– odkud jsou e-maily odesílány (přes náš SMTP server, z PHP na webhostingu, odjinud)
– co nejpřesnější datum a čas odeslání zprávy
– e-mailová adresa odesílatele
– e-mailová adresa příjemce
hlavička odeslaného e-mailu nebo úplné znění případné chybové hlášky (nebo přiložte obrázek se screenshotem)

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 25. 9. 2023
0

Tento týden se odesílalo desítky emailů, potřebujeme zjistit, které došly a které ne

a prosím tentokrát o opravdovou pomoc, ne poslání odkazu na nějaký tutoriál

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 8. 9. 2023