potřebuji zaslat novou fakturu

Vyřešeno697 zhlédnutíFakturace
0

Dobrý den, mužete mi zaslat novou fakturu na mou firmu, a zaroven zmenit fakturacni email, ten na ktery asi prisla jiz nefunguje, dekuji

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MV270050 Vybral nejlepší odpověď 15. 6. 2022
0
111.32K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

Pro změnu fakturačních údajů u služby se řiďte instrukcemi v článku Změna fakturačních údajů služeb.

Máte-li služeb více, nezapomeňte údaje změnit u každé z nich. Pro služby téhož druhu (domény, webhostingy, …) můžete použít hromadnou změnu popsanou na konci návodu.

Po úspěšném provedení změny systém stornuje současnou fakturu a vystaví novou s aktuálními údaji.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MV270050 Vybral nejlepší odpověď 15. 6. 2022
0

děkuji, a nemuzete mi zatím zaslat pouze tu poslední fakturu? ty zmeny by jsem udelal potom.

Mam zastavene sluzby protoze nemam zaplaceno z duvodu toho ze nemam tu fakturu…prisla na stary email

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 7. 5. 2022
0
111.32K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Pokud jste fakturu ještě neuhradil, proveďte a uložte změny – systém novou fakturu vygeneruje i zašle i pokud je po splatnosti (jenom nesmí být stornovaná). Potřebujete-li řešit individuální případ, kdy toto nefunguje, postupujte takto:

  1. Přihlaste se do zákaznické administrace obsahující službu, kterou potřebujete řešit.
  2. Napište nám přes kontaktní formulář. Uveďte název služby a co nejpodrobnější popis problému.

Změna na již vystavených účetních dokladech (daňové doklady a faktury) již není možná.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 7. 5. 2022