Použití hostované emailové adresy jako uživatelského jména pro zákaznické centrum hostingu
Nyní používáme jako uživatelské jméno pro zákaznické centrum externí – gmailovou adresu, kterou ale běžně nepoužíváme a chtěli bychom se jí i případně zbavit. Napadlo mě přeregistrovat / přejmenovat uživatelský účet na naší hlavní emailovou adresu (orchestr@pdoskoda-auto.cz), která je součástí hostingu.
Potřebuji se poradit, zda takový krok je rozumný, jaká je běžná praxe a jestli něčemu nevadí „zacyklení“ – např. při obnově zapomenutého hesla zpět „dovnitř hostingu“….
Díky,
Bohumír Popek (za PDO Škoda Auto)
2 Answers
Dobrý den,
možné to samozřejmě je a v případě problému to lze zdlouhavým řešením přes ověřené podpisy vždy nějak zařídit. Nicméně z praxe Vám mohu jednoznačně říct, že to příliš rozumné není.
Velmi často se stává že právě k doménovému emailu ztratíte přístup (nový IT zaměstnanec, expirace služby z důvodu neuhrazení – dlouhodobá nemoc účetního aj.) Následkem toho Vám pak emaily a web dlouho stojí a není možné je používat.
Z tohoto důvodu je nejlepší mít pro majitele domény, provozovatele webhosting anebo minimálně zákaznický účet emailovou schránku gmailu nebo třeba seznamu. Nicméně i například u těchto schránek je lepší nastavit dvou-fázové ověřování nebo záchranný email pro obnovu hesla.