Překročená kapacita schránky

Vyřešeno977 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den, u hostingu rdlcz.eu je překročená kapacita schránky, V klientech odmazáváme poštu a vysypáváme koše. Nicméně změna se neprojevila. V administraci je stále udaj o plné poště. Za jak dlouho se změna projeví, resp kdy se zase emaily zprovozní? nebo co je potřeba pro to dále udělat? děkuji

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
PŘ140434 Vybral nejlepší odpověď 20. 9. 2019
0
7.08K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

aktuální informace lze získat zde https://client.wedos.com/webhosting/diagnostics.html?id=169446 po provedení diagnostiky. Aktuálně zde vidím obsazenost 10250MB (50%) z 20GB

Role: Podpora Web: https://www.wedos.cz/ Vizitka: Autorizační oddělení
PŘ140434 Vybral nejlepší odpověď 20. 9. 2019
0

Ano, já jsem si ted navýšil kapacitu schránky z 10 na 20 GB. Jinak to promazání se zatím neprojevilo

Role: Zákazník
RM130195 publikoval nový komentář 5. 9. 2019