Překročená kapacita schránky

Vyřešeno578 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den, u hostingu rdlcz.eu je překročená kapacita schránky, V klientech odmazáváme poštu a vysypáváme koše. Nicméně změna se neprojevila. V administraci je stále udaj o plné poště. Za jak dlouho se změna projeví, resp kdy se zase emaily zprovozní? nebo co je potřeba pro to dále udělat? děkuji

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
PŘ140434 Vybral nejlepší odpověď 20. 9. 2019
0

Ano, já jsem si ted navýšil kapacitu schránky z 10 na 20 GB. Jinak to promazání se zatím neprojevilo

Role: Zákazník
RM130195 publikoval nový komentář 5. 9. 2019

Zkuste ještě vysypat koš ve https://wmail.wedos.net/

Prohlížíte 1 ze 2 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.