Přeregistrace domény neproběhla v pořádku.

Vyřešeno361 zhlédnutíDoménypřeregistrace domény
0

Dobrý den,

chci přeregistrovat doménu k Vám (je cca 20 dnů před expirací).

Stejný problém jako https://help.wedos.cz/otazka/problemy-s-preregistraci-domeny/83767/, píše to stejnou chybu.

Ale s tím rozdílem, že doména nemůže být v ochranné lhůtě 60 dnů po (pře)registraci, protože byla naposledy (pře)registrována již před 10 lety.

TK

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 18. 5. 2023
0
1.24K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

kontroloval jsem stav domény a na centrálním registru domén (Verisign) přeregistraci nic nebrání. Autorizační heslo pro přeregistraci je správné.

Nyní je potřeba prověřit následující možnosti:

  1. ujistit se, že přeregistraci nezamítá majitel domény pomocí odkazu, který obdrží v emailu od současného registrátora po zahájení přeregistrace
  2. ujistit se, že přeregistraci nezamítá automaticky současný registrátor domény z důvodu nějakého nastavení u domény

Ze zkušenosti víme, že současný registrátor někdy automaticky zamítá přeregistraci, pokud je u domény aktivní služba WHOIS Data Privacy (nebo podobný název). Po deaktivaci této služby by měla přeregistrace proběhnout v pořádku.

Role: Podpora
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 18. 5. 2023
0

Takže nakonec byla příčinou blokace na straně současného registrátora z důvodu nastavení služby WhoisProxy (WHOIS data privacy) u domény. Na tuto možnost mne správně upozornila vaše technická podpora. Až poté, co jsem toto sdělil současnému registrátorovi, mu to konečně došlo, službu WhoisProxy deaktivoval a převod domény následně proběhl v pořádku.

Pokud je služba WhoisProxy aktivována, původní registrátor zamítne převod domény automaticky a vůbec nepřijde od něj žádný potvrzovací email. A to i když Auth-id a vše ostatní je zadáno správně.

Prosím o zveřejnění tohoto vlákna, tak aby bylo čitelné pro všechny.

Role: Zákazník
MB313456 publikoval nový komentář 18. 5. 2023
0

Jedná se o doménu wattrouter.com

Řešil jsem s tech. podporou a prý ji blokuje současný registrátor. Ten ale zase tvrdí, že ji neblokuje. Ještě čekám na jejich druhou odpověď. Komunikace s nimi je velmi těžkopádná, tech. support jim prakticky nefunguje. Buď vám přeregistrace nefunguje, nebo mi neustále současný registrátor posílá špatné auth-id a nebo to nějak blokuje.

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 18. 5. 2023
0
12.56K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

o jakou konkrétní doménu se jedná?

Role: Podpora
MB313456 Změnil status na publikováno 18. 5. 2023