Přesun domény mezi WEDOS účty

0

Dobrý den,
podle návodu https://kb.wedos.com/cs/presun-sluzeb-mezi-ucty/ ke mně byla přesunuta doména. Avšak já stále v administraci nevidím možnost ke změně DNS záznamů. Dále po kliknutí na většinu tlačítek v levém menu dostanu chybu „Doména nebyla nalezena nebo přístup zamítnut“.

Dále je možná podstatné, že doménu vidím v seznamu pouze po kliknutí na tlačítko DNS, ale už ne po kliknutí na „Domény“.

Převod byl proveden cca před hodinou. Je nutné ještě počkat?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
PJ259327 Vybral nejlepší odpověď 28. 1. 2022
0
43.60K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

O jakou doménu se prosím jedná?

Role: Podpora
TJ285257 Odpověděl na otázku 27. 1. 2022
Prohlížíte 1 ze 6 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.