Přesun domény mezi WEDOS účty

0

Dobrý den,
podle návodu https://kb.wedos.com/cs/presun-sluzeb-mezi-ucty/ ke mně byla přesunuta doména. Avšak já stále v administraci nevidím možnost ke změně DNS záznamů. Dále po kliknutí na většinu tlačítek v levém menu dostanu chybu „Doména nebyla nalezena nebo přístup zamítnut“.

Dále je možná podstatné, že doménu vidím v seznamu pouze po kliknutí na tlačítko DNS, ale už ne po kliknutí na „Domény“.

Převod byl proveden cca před hodinou. Je nutné ještě počkat?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
PJ259327 Vybral nejlepší odpověď 28. 1. 2022
0
42.72K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

zkuste prosím zadat převod znovu, tedy vlastník, kde je nyní domény ať zadá změnu účtu znovu. Pokud to nepůjde, ozvěte se prosím znovu, podíváme se na to.

Role: Podpora
TJ285257 Odpověděl na otázku 28. 1. 2022
Prohlížíte 1 ze 6 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.