Přesun kontakt pod účet Wedos | MojeID
Dobrý den,
chtěl jsem změnit majitele u domény *. Při požadavku jsem dostal chybovou hlášku, že „Stávající kontakt není registrován u nás….“. Pokusil jsem se tedy požádat u autorizační ID, abych mohl kontakt převést. To mi ale nebylo umožněno.
Kde je prosím problém? (*)
Proč si nejde vyžádat požadavek na zaslání ID?
Předem děkuji za odpověď a přeji hezký den.
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 15. 11. 2019
1 Odpověď
Dobrý den,
váš kontakt je registrovaný u MojeID. To nemáme v systému implementované. Můžeme vám takový kontakt nastavit, ale ne automaticky – jedině ručně na základě úředně ověřené žádosti.
Jednodušší bude vytvořit si nový kontakt, nebo použít jiný, který není svázaný s MojeID.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 15. 11. 2019