Přesun obsahu složek ve Webmailu

Vyřešeno99 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den, opakovaně se na vašem fóru řeší dotazy ohledně problému synchronizace odeslané pošty do jedné složky – např. MS Outlook 365 a MS Outlook for Android při použití přes IMAP používají jiné složky pro odeslanou poštu. Vaše obvyklá rada je nastavte si jednotným způsobem klienty. Pro Outlook jsem nenašel uživatelské řešení vedoucí k výsledku.

Problém by v mém případě (a zřejmě u mnoha dalších uživatelů) vyřešila možnost automatického přesunu mailů např. ze složky „Odeslané položky“ do složky „Odeslané“ přímo ve WEDOS Webmailu. Nenašel jsem funkci/pravidlo které by to umožnilo. Prosím o radu, zda existuje způsob, jak si nad složkou takové pravidlo vytvořit.

Děkuji

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
Vybral nejlepší odpověď
0
20.89K - WEDOS Internet, a.s. 1 Komentář

Dobrý den,

přesunout emaily ze složky „Odeslané položky“ do složky „Odeslané“ nebude možné, prakticky by se mělo jednat o totožnou složku.

Mě osobně se odeslané emaily v rámci webmailu, outlooku i outlooku pro android v pořádku synchronizují.

Pro imap vždy nastavuji

wes1-imap.wedos.net (pro všechny stejné)

Pokud máte tento problém, jedná se o chybu klienta nikoliv poskytovatele mailového klienta, pokud by se jednalo o chybu serveru, musel by tento problém mít každý.

Role: Podpora Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
publikoval nový komentář

Dobrý den,
ad přesunutí emailů: prakticky to možné je, ručně to normálně funguje a občas si takto odeslanou poštu sloučím do jedné složky. Složky s odeslanou poštou se mně postupně s použitím různých klientů na dalších zařízeních vytvořily 3 (tři) – „Sent“, „Odeslané položky“, „Odeslané“ a každá se tváří jako běžná složka
Pro imap používám stále stejné nastavení a z nějakých důvodů Outlook 365 home na PC, Outlook na Androidu a např. Bluemail na Androidu každý používají jinou složku odeslané pošty na straně mail serveru Wedos (uživatelsky se při nastavení synchronizace žádná volba složky odeslané pošty na klientovi samozřejmě nenabízí).
Pokud máte doporučení, jak se tomu vyhnout, rád ho aplikuji, ale implicitně to prostě funguje, jak popisuji.
Poukaz na fakt, že Outlook 365 a Outlook na mobilním zařízení nemají při použití imap stejnou složku odeslané pošty, lze najít i na fóru Microsoftu, takže to asi evidovaný problém je, minimálně pro 12 lidí, kteří tam indikovali stejný problém.
https://answers.microsoft.com/en-us/msoffice/forum/msoffice_outlook-mso_win10-mso_365hp/outlook-for-office-365-how-do-i-change-the-folder/b16e1c30-da83-48d8-a2c5-c165ab95494a

Prohlížíte 1 ze 2 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.

Kategorie