Převedení domény a zrušení účtu

Vyřešeno1.60K zhlédnutíDomény
0

Dobrý den,

před 10 dny jsem přes Webnode žádal o převedení domény. Měl bych dostat nějaké heslo, které mám komunikovat Webnodu. Zatím jsem žádné nedostal. Můžete mi ho poslat?

Zároveň žádám o zrušení účtu u Vás. Jak postupovat?

Předem děkuji za rychlou odpověď

Kamil Bohdík Novák

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 20. 12. 2019
0

Moc děkujin za odpověď. Pomohlo mi to o kousek se přiblížit cíli. Zadrhnul jsem se však na vyplnění domény v tabulce, která se objevila. Když chci dát svou doménu což je: potnidum.com – tak mi to píše neplatnou koncovku. Jedinná platná je poutnidum.cz, kterou jsem zadal, ale nepatří mě. Žádný mail s heslem však nepřišel, co stím? Třeba přijde až po nějaké době? Nebo přišel někomu úplně jinému

Role: Zákazník
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 20. 12. 2019
0
8.06K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

autorizační heslo sí můžete vygenerovat v detailu dané domény.

Pro zrušení účtu postupujte dle https://kb.wedos.com/cs/zakaznicke-centrum/zakaznik-zruseni-uctu/

Role: Podpora Web: https://blog.wedos.cz/wedos-ziskal-akreditaci-icann-pro-registraci-domen-a-hodlame-ji-vyuzit-naplno Vizitka: Programátor | Získali jsme akreditaci ICANN ...
KB218908 Odpověděl na otázku 2. 12. 2019
0

Dobrý den,

děkuji za odpověď. Nedokáži se ovšem přihlásit přes Váš odkaz na můj účet. Najdu Vaši odpověď někde přímo v mém přihlášeném účtu?

Role: Zákazník
KB218908 publikoval nový komentář 2. 12. 2019