Převedení domény a zrušení účtu

96 zhlédnutíDomény
0

Dobrý den,

před 10 dny jsem přes Webnode žádal o převedení domény. Měl bych dostat nějaké heslo, které mám komunikovat Webnodu. Zatím jsem žádné nedostal. Můžete mi ho poslat?

Zároveň žádám o zrušení účtu u Vás. Jak postupovat?

Předem děkuji za rychlou odpověď

Kamil Bohdík Novák

Role: Zákazník
Odpověděl na otázku
0
4.32K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

autorizační heslo sí můžete vygenerovat v detailu dané domény.

Pro zrušení účtu postupujte dle https://kb.wedos.com/cs/zakaznicke-centrum/zakaznik-zruseni-uctu/

Role: Podpora Web: https://blog.wedos.cz/jak-jsme-vylepsovali-trasu-3-a-nove-moznosti-co-nam-to-prinese Vizitka: Programátor | Jak jsme vylepšovali Trasu 3...
Odpověděl na otázku
0

Dobrý den,

děkuji za odpověď. Nedokáži se ovšem přihlásit přes Váš odkaz na můj účet. Najdu Vaši odpověď někde přímo v mém přihlášeném účtu?

Role: Zákazník
publikoval nový komentář

V záložce „domény“ vyberete doménu, ke které chcete odeslat autorizační heslo, v levém menu je pak odkaz „autorizační heslo“, tam si jej můžete nechat vygenerovat.

0

Moc děkujin za odpověď. Pomohlo mi to o kousek se přiblížit cíli. Zadrhnul jsem se však na vyplnění domény v tabulce, která se objevila. Když chci dát svou doménu což je: potnidum.com – tak mi to píše neplatnou koncovku. Jedinná platná je poutnidum.cz, kterou jsem zadal, ale nepatří mě. Žádný mail s heslem však nepřišel, co stím? Třeba přijde až po nějaké době? Nebo přišel někomu úplně jinému

Role: Zákazník
publikoval nový komentář

Dobrý den,

autorizační heslo je na tlačítko, tam nic nepíšete, heslo dorazí na email majitele domény, tam si zkontrolujte všechny adresáře – hromadné, promo, komerční, spam …

Co se týče přeregistrace domény k jinému poskytovateli a zadání hodnot do formuláře, je potřeba kontaktovat je.