Převedení domény a zrušení účtu

Vyřešeno1.61K zhlédnutíDomény
0

Dobrý den,

před 10 dny jsem přes Webnode žádal o převedení domény. Měl bych dostat nějaké heslo, které mám komunikovat Webnodu. Zatím jsem žádné nedostal. Můžete mi ho poslat?

Zároveň žádám o zrušení účtu u Vás. Jak postupovat?

Předem děkuji za rychlou odpověď

Kamil Bohdík Novák

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 20. 12. 2019
0

Dobrý den,

děkuji za odpověď. Nedokáži se ovšem přihlásit přes Váš odkaz na můj účet. Najdu Vaši odpověď někde přímo v mém přihlášeném účtu?

Role: Zákazník
KB218908 publikoval nový komentář 2. 12. 2019
Prohlížíte 1 ze 3 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.