Převod majitele domény

Vyřešeno454 zhlédnutíDomény
0

Dobrý den,

řešíme s našim obchodním partnerem, převod domény pod naše vlastnictví. Domény měli registrované u poskytovatele active24. Podařilo se nám převést domény pod Wedos, ale při vyplňování žádosti o změnu majitele se zobrazí hláška

  • Stávající kontakt není registrován u nás.Nejprve je nutné provést přeregistraci kontaktu k nám. Přeregistraci kontaktu můžete provést zde.

Jak prosím postupovat dále. Obávám se, že pokud by došlo k přeregistraci kontaktu, ovlivní to i další domény našeho obchodního partnera, které má vedené pod tímto kontaktem?

Děkuji za radu

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 11. 4. 2023
0
110.84K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

domény a doménové kontakty existují odděleně a mohou být registrovány u jiných společností. Pokud měníte majitele domény online, potřebujeme, aby byl registrovaný u nás, protože jinak nemáme přístup k jeho údajům. Změnou registrátora kontaktu ale nezměníte jeho údaje. Můžete jej tedy přeregistrovat k nám a potom zase zpět, aniž by to mělo jakýkoli jiný účinek než zpřístupnění jeho údajů našemu systému.

Pokud údaj přeregistrovat nechcete, můžete majitele domény CZ vždy změnit pomocí úředně ověřené žádosti.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 11. 4. 2023
Prohlížíte 1 ze 3 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.