prihlaseni webmail

332 zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý den,

potřebujeme nastavit automatické odpovědi pro emailové účty, do webmail.wedos se ale nejde přihlásit. Login i heslo 100% stejné jako pro client.wedos nebo zde, ale píše to špatný login, heslo. Radíte tu změnu hesla, ale bylo by pro nás potřeba nechat stejné, obzvlášť když jinak funguje, nevidím důvod jej měnit.

Děkuji

Role: Zákazník
Odpověděl na otázku
0
PK265670 35.83K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

do webmailu se musíte přihlašovat přímo údaji konkrétní e-mailové schránky, tedy např. schranka@mojedomena.cz a pak zadáte heslo dané schránky.

Hesla schránek pak můžete změnit v detailu konkrétního hostingu dle
E-maily – administrace schránek

Role: Podpora
Odpověděl na otázku
0

Ano takto to přesně dělám

Role: Zákazník
publikoval nový komentář

Dobrý den,
Potom něco děláte špatně, je potřeba si tedy změnit heslo. Obecně stejná hesla se z hlediska bezpečnosti nedoporučují, postupujte tedy dle instrukcí kolegy. V administraci si u konkrétní schránky změňte heslo, vyčkejte cca 20 minut a potom se, prosím, zkuste přihlásit.

Prosím vás a co dělám já špatně? Že z požadavku klienta nemám měnit heslo? Heslo, které na vašich ostatních službách funguje? Nebo že se přihlašuji přesně tak jak popisujete admin@domena a heslo které v ostatních službách funguje?

Samozřejmě chápu, že hesla by se měla měnit. To že ale někde funguje a někde ne, není dle mého chyba má, ale vaše.

0

OK, tak změna hesla to vyřešila. Evidentně moje chyba.

Automatická odpověď se nastavuje filtry pod přihlášením konkrétního email. účtu? Admin účtem nejde nastavovat odpovědi ostatním?

Role: Zákazník
publikoval nový komentář

Dobrý den,
Přesně tak.

0

Automatické odpovědi jsem tedy přes filtry nastavil, otestoval. Fungovali, dnes už ale nefungují..

Role: Zákazník
publikoval nový komentář

Dobrý den,
O jaký webhosting se jedná? Zkontrolujte, prosím, nastavení. těch filtrů.

Je nastaven a aktivní, vypl jsem a zapl, zafunguje jednou a pak zas nic

Dobrý den,
O jaký webhosting se jedná?
Zkuste, prosím, filtry odebrat a nastavit znovu dle -> https://kb.wedos.com/cs/webhosting/e-maily/e-maily-pravidla-a-filtry/

Krill.cz a krill-model.com
Dělal jsem včera nový filtr, pak dnes zkusil přepsat starý. Obojí stejný výsledek. Dva dny budu řešit dvě automatické odpovědi, super služba. Jinde nastaveno za dvě minuty.
Jdu tedy zkusit všechny odebrat a udělat nový?

Navíc ta sada co tam zůstane jediná ani smazat nejde, ani když z ní smažu filtr nebo ji zneaktivním

0

?????

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno
0
TJ285257 17.62K - WEDOS Internet, a.s. 2 Comments

Dobrý den,
o jaké  schránky se přesně prosím jedná?

Role: Podpora
publikoval nový komentář

Dobrý den,
Dané webhostingy jsou aktivní, schránky jsou založené a měly by fungovat, chyba je tedy čistě v hesle, které zadáváte. Jedinou Vaší možností tedy bude změna hesla do e-mailu -> https://help.wedos.cz/otazka/zmena-hesla-k-emailu/6366/

0
PK265670 35.83K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

v DNS domén krill.cz a krill-model.com nejprve doporučuji nastavit SPF záznam pro povolení odesílání přes naše servery.

Tedy zadání záznamu je:
Název: <nevyplňujete>
TTL: 1800
Typ: TXT
Data: v=spf1 a include:_spf.we.wedos.net -all 

Změna se projeví do 60 minut.

Práce s DNS záznamy | 1. Základní záznamy

Pokud by to nepomohlo, tak nám případně zašlete snímek z nastavení filtrů popř. hlavičku některé z doručených zpráv, na které nebylo automaticky zodpovězeno.

Jak získat hlavičku emailu

Role: Podpora
Odpověděl na otázku