Připojení k aplikaci Blue Mail

Vyřešeno948 zhlédnutíWebhostingBlue Mail
0

Dobrý den

Mohl by mě prosím poradit přesný postup nastavení aplikace BLUE MAIL.

Nedaří se mě to.

Předem děkuji.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 18. 5. 2021
0
55.23K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

návod pro tuto aplikaci přímo nemáme, postup bude však obdobný jako u ostatní pošt. klientů.

Tedy si zkontrolujte prosím smtp, imap a pop3 servery, které najdete v detailu webhostingu, v klientské administraci zde https://client.wedos.com/webhosting/
Zkontrolujte také porty:

Kombinace portů a zabezpečení :

IMAP – 993/SSL
POP3 – 995/SSL
SMTP – 465/SSL

nebo

IMAP – 143/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 587/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 25 STARTTLS

Zkuste použít různé porty a zabezpečení.
Zkuste toto nastavení odebrat a znovu přidat.
Nebo zkuste přihlášení ještě v https://webmail.wedos.net/ – tím se ověří funkčnost schránky a hesla.
Zkontrolujte si , zda Vám přístup neblokuje firewall/antivir např. ESET

Na stránkách podpory dané aplikace jsem našel např. https://bluemail.help/configure-account-manually/

Role: Podpora Vizitka: CMS specialista
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 18. 5. 2021