Problém s přidáním druhého wedos mail účtu na telefonu.

76 zhlédnutíWebSite
0

Jak mohu přidat další mail účet do telefonu? Mail pro WebSite na vlastní domě. V telefonu jsou již dva účty wedos mail. Při zadání informací z adresy služeb se imap nepřipojí k serveru. U již nastavených účtů je tělo zprávy imap i smtp podstatně jiné než tyto. Toto nastavení ke zprovoznění účtu nefunguje. wes1-smtp.wedos.net wes1-imap.wedos.net

Role: Zákazník
Odpověděl na otázku
0
5.75K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

dostáváte nějaké konkrétní chyby?

E-maily na službě WebSite se chovají stejně, jako na službě NoLimit.

Tedy v konkrétním zařízení nastavíte e-mailový účet a použijete:

SMTP(S)
wes1-smtp.wedos.net

IMAP(S)
wes1-imap.wedos.net

POP3(S)
wes1-imap.wedos.net

Dále je potřeba uvést správné porty a šifrování, ty je možné použít následující:

SMTP:
SSL 465
TLS 587

IMAP:
SSL 993
TLS 143

POP3:
SSL 995

Role: Podpora Web: https://www.wedos.cz Vizitka: Obchodní a Fakturační oddělení.
Odpověděl na otázku
Prohlížíte 1 ze 4 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.

Categories