Proč mi nepřicházejí emaily?

Vyřešeno184 zhlédnutíWebhostingnedoručená pošta nefunkční email
0

Dobrý deň, zistila som, že mi do emailovej schránky neprichádza pošta. Ani priamo na email ****@martastolfova.com ani do emailu, kam sa majú preposielať. Môžete mi prosím poradiť, kde skontrolovať nastavenie?
Ďakujem,

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MŠ151994 Vybral nejlepší odpověď 31. 8. 2022
0
MB313456 19.86K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Vy chcete, aby mail fungoval takto:

  1. Mail dorazí na m****@martastolfova.com
  2. Z m****@martastolfova.com se přepošle na ****@gmail.com.

Aby toto fungovalo, nasměrujte doménu na webhosting podle tohoto návodu a do existujícího SPF záznamu přidejte text include:_spf.we.wedos.net dle tohoto návodu.

Protože Váš mail teď funguje takto:

  1. Mail chce dorazit na m****@martastolfova.com.
  2. Mail je přesměrovaný na m****@martastolfova.com.
  3. Opakuje krok 1 a 2 donekonečna.
Role: Podpora
MŠ151994 Vybral nejlepší odpověď 31. 8. 2022
Prohlížíte 1 ze 4 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.