Prodloužení domény z přidaného účtu

Vyřešeno184 zhlédnutíDomény
0

Dobrý den,

snažím se prodloužit doménu, jež expiruje zítra, z účtu, který není vlastníkem této domény.

Když kliknu na „prodloužit“ ve správě domény, vidím tam část s „Již existuje nezaplacená výzva k platbě za prodloužení této domény,“ nicméně když kliknu na odkaz čísla výzvy k platbě, je mi řečeno, že záznam objednávky nebyl nalezen. Jak tedy mohu prodloužit tuto doménu?

Děkuji.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 9. 5. 2023
0
83.58K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

to bude tím, že abyste mohl spravovat platby za služby, musíte být oprávněným uživatelem i k fakturaci.

Z Vaší pozice tedy můžete:

  • Požádat majitele zákaznického účtu, aby Vám poskytnul oprávnění i k fakturaci, nebo
  • Změnit fakturační údaje a nechat si e-mail zaslat na vlastní adresu.

Pokud chcete nechat fakturační údaje původní, můžete svůj e-mail zadat do pole E-mail 2. Pozor, i při této změně systém stornuje současnou výzvu k platbě a vystaví novou s novými údaji! Když potom napíšete na podporu přes formulář a požádáte o zaslání faktury na Fakturační e-mail 2, kolegové by neměli mít problém Vám vyhovět. Pro urychlení komunikace nezapomeňte uvést název domény.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 9. 5. 2023
Prohlížíte 1 ze 3 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.