Prodloužení domény z přidaného účtu
Dobrý den,
snažím se prodloužit doménu, jež expiruje zítra, z účtu, který není vlastníkem této domény.
Když kliknu na „prodloužit“ ve správě domény, vidím tam část s „Již existuje nezaplacená výzva k platbě za prodloužení této domény,“ nicméně když kliknu na odkaz čísla výzvy k platbě, je mi řečeno, že záznam objednávky nebyl nalezen. Jak tedy mohu prodloužit tuto doménu?
Děkuji.
3 Answers
Dobrý den,
to bude tím, že abyste mohl spravovat platby za služby, musíte být oprávněným uživatelem i k fakturaci.
Z Vaší pozice tedy můžete:
- Požádat majitele zákaznického účtu, aby Vám poskytnul oprávnění i k fakturaci, nebo
- Změnit fakturační údaje a nechat si e-mail zaslat na vlastní adresu.
Pokud chcete nechat fakturační údaje původní, můžete svůj e-mail zadat do pole E-mail 2. Pozor, i při této změně systém stornuje současnou výzvu k platbě a vystaví novou s novými údaji! Když potom napíšete na podporu přes formulář a požádáte o zaslání faktury na Fakturační e-mail 2, kolegové by neměli mít problém Vám vyhovět. Pro urychlení komunikace nezapomeňte uvést název domény.