Prodloužení domény z přidaného účtu
Dobrý den,
snažím se prodloužit doménu, jež expiruje zítra, z účtu, který není vlastníkem této domény.
Když kliknu na „prodloužit“ ve správě domény, vidím tam část s „Již existuje nezaplacená výzva k platbě za prodloužení této domény,“ nicméně když kliknu na odkaz čísla výzvy k platbě, je mi řečeno, že záznam objednávky nebyl nalezen. Jak tedy mohu prodloužit tuto doménu?
Děkuji.
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 9. 5. 2023
3 Answers
Děkuji za odpověď. Odeslal jsem kontaktní formulář, nicméně nejsem si jist, zdali někde mohu sledovat odpověď – či je to čistě e-mailová komunikace? Nadále, mohu očekávat zaslání faktury ještě dnes?
Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 24. 4. 2023