Prodloužení domény z přidaného účtu

Vyřešeno269 zhlédnutíDomény
0

Dobrý den,

snažím se prodloužit doménu, jež expiruje zítra, z účtu, který není vlastníkem této domény.

Když kliknu na „prodloužit“ ve správě domény, vidím tam část s „Již existuje nezaplacená výzva k platbě za prodloužení této domény,“ nicméně když kliknu na odkaz čísla výzvy k platbě, je mi řečeno, že záznam objednávky nebyl nalezen. Jak tedy mohu prodloužit tuto doménu?

Děkuji.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 9. 5. 2023
0
47.38K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

kolegové vám 24.04.23 17:18 odpovídali na daný e-mail.

Role: Podpora
TJ285257 Odpověděl na otázku 24. 4. 2023
Prohlížíte 1 ze 3 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.