Server, ke kterému jste připojeni, používá certifikát zabezpečení, který nelze ověřit
Dobrý den,
při každém zapnutí outlooku se zobrazuje hláška: „Server, ke kterému jste připojeni, používá certifikát zabezpečení, který nelze ověřit. Cílový certifikát je nesprávný. Chcete nadále tento server používat?“.
Je způsob jak se jí zbavit? Email je nakonfigurován přesně dle návodu. Zkoušel jsem zobrazit a nainstalovat certifikát (automaticky i mezi důvěryhodné). Pošta chodí tam i zpět v pořádku, jen to majitele emailu otravuje a rád by se toho zbavil.
Děkuji za odpověď.
2 Answers
Dobrý den,
jakou adresu poštovních serverů používáte? Každý webhosting má přidělené své adresy ve tvaru:
smtp-xxxxxx.mxx.wedos.net imap-xxxxxx.mxx.wedos.net
Najdete je v detailu webhostingu nebo v e-mailu o zřízení. Pro tyto adresy je certifikát platný. Pokud používáte jiné adresy (např. imap.domena.tld), budou vám fungovat také, ale bez platného certifikátu.


SMTP(S) smtp-78641.m41.wedos.net

Dobrý den,
mám ten stejný problém. Identitu serveru nelze ověřit: Identita certifikátu „imap.finopreal.cz“ nelze ověřit

Dobrý den,
včera proběhla výměna certifikátu na mailserveru, to je standardní proces před expirací toho původního. Zkuste jen mailového klienta restartovat, ať má možnost si načíst nový certifikát. Tedy pokud máte zadaný smtp ve formátu imap.vasedomena.cz, tak pro tuto doménu není platný certifikát. Musíte mít nastaven certifikát z detailu webhostingu zde https://client.wedos.com/webhosting/
Ahoj, mám ten samý problém. Můžete mi prosím poradit jak ho vyřešit? Ta samá hláška mi vyskočí pro jistotu dvakrát, vždy když zapnu outlook. díky moc.
adresy:
IMAP(S) imap-78641.m41.wedos.net
POP3(S) pop-78641.m41.wedos.net