Sjednocení dvou účtů

Vyřešeno731 zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý den, dostal jsem za úkol sjednotit domény a hostingy, protože každé má v držení někdo jiný.

Při zakládání nového účtu jsem zjistil že s emailem *********** už jeden účet na Wedosu existuje. Dal jsem tedy žádost o vygenerování nového hesla, ale místo toho došlo k založení nového účtu. Lze nějak tyto účty sloučit/sjednotit? Protože do toho starého účtu už nen

Aby existoval pouze jeden účet na který bych přetahal od lidí cz/eu/com domény + by zde byl i ten webhosting který je na tom účtu co k nemu nemáme nikdo přístup (co jsem se snažil o obnovu toho hesla) ale faktury stejně chodí ke mně? (například Č. faktury: ********* / Č. objednávky: **********).

děkuji

Standa Kolařík

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 7. 10. 2019

Anonymizoval jsem vám údaje.

0
RM130195 43.12K - WEDOS Internet, a.s. 3 Comments

Dobrý den,

pokud již účet existuje, nelze jej na stejný e-mail znovu založit, tedy jste zřejmě musel vytvořit jiný účet s jiným přihlašovacím e-mailem.

Zapomenuté heslo si můžete obnovit zde: https://client.wedos.com/login/newpwd.html

Pokud se vám to z nějakého důvodu nedaří, zkuste použít jiný prohlížeč a kontrolujte i složku SPAM v poště.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer (WEDOS WebSite, WEDOS OnLine).
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 7. 10. 2019

v tom případě si neumím vysvětlit, jak je možné že na jeden a ten samý email od Vás chodí faktury, ale když se tím mailem pokusím přihlásit a vygenerovat nové heslo, tak se založí účet nový.
I kdyby ten „starý účet“ byl založený na jiném emailu a na ten můj jenom chodily faktury, tak se ptám – je možné tyto účty nějak sloučit? Případně vše co je na tom původním (ke kterému jako organizace již nemáme přístup) ukončit a znovuzaložit pod tím novým?

a reset hesla resetuje jenom ten nový účet, takže to mi nepomůže

Fakturační e-mail s tím vůbec nesouvisí, ten můžete mít u každé služby jiný, nezávisle na přihlašovacím e-mailu. Pokud máte více účtů tak se potřebujete samozřejmě přihlásit ke všem, následně si můžete služby přesunout na jeden zvolený účet.

Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.