Sjednocení dvou účtů
Dobrý den, dostal jsem za úkol sjednotit domény a hostingy, protože každé má v držení někdo jiný.
Při zakládání nového účtu jsem zjistil že s emailem *********** už jeden účet na Wedosu existuje. Dal jsem tedy žádost o vygenerování nového hesla, ale místo toho došlo k založení nového účtu. Lze nějak tyto účty sloučit/sjednotit? Protože do toho starého účtu už nen
Aby existoval pouze jeden účet na který bych přetahal od lidí cz/eu/com domény + by zde byl i ten webhosting který je na tom účtu co k nemu nemáme nikdo přístup (co jsem se snažil o obnovu toho hesla) ale faktury stejně chodí ke mně? (například Č. faktury: ********* / Č. objednávky: **********).
děkuji
Standa Kolařík

1 Odpověď
Dobrý den,
pokud již účet existuje, nelze jej na stejný e-mail znovu založit, tedy jste zřejmě musel vytvořit jiný účet s jiným přihlašovacím e-mailem.
Zapomenuté heslo si můžete obnovit zde: https://client.wedos.com/login/newpwd.html
Pokud se vám to z nějakého důvodu nedaří, zkuste použít jiný prohlížeč a kontrolujte i složku SPAM v poště.

v tom případě si neumím vysvětlit, jak je možné že na jeden a ten samý email od Vás chodí faktury, ale když se tím mailem pokusím přihlásit a vygenerovat nové heslo, tak se založí účet nový.
I kdyby ten „starý účet“ byl založený na jiném emailu a na ten můj jenom chodily faktury, tak se ptám – je možné tyto účty nějak sloučit? Případně vše co je na tom původním (ke kterému jako organizace již nemáme přístup) ukončit a znovuzaložit pod tím novým?

a reset hesla resetuje jenom ten nový účet, takže to mi nepomůže

Fakturační e-mail s tím vůbec nesouvisí, ten můžete mít u každé služby jiný, nezávisle na přihlašovacím e-mailu. Pokud máte více účtů tak se potřebujete samozřejmě přihlásit ke všem, následně si můžete služby přesunout na jeden zvolený účet.
Anonymizoval jsem vám údaje.