SMTP rozesílka ze Simpleshopu přestala fungovat
Dobrý den,
nevím přesně od kdy, ale nejpozději od 30. května mi neodcházejí automatické emaily potvrzující objednávky a platby z webové aplikace Simpleshop. Dříve vše fungovalo.
Chybová hláška ‚SMTP Connect() selhal.‘ Předpokládám, že vzhledem k malému využívání by se nemělo jednat o překročení limitů rozesílky nebo podobnou záležitost. Poradíte mi, jak problém řešit?
Děkuji a přeji příjemný večer
Se srdečným pozdravem
DK
2 Answers
Dobrý den,
problémy s SMTP bývají nejčastěji způsobeny právě vyčerpáním e-mailů, které zmiňujete, případně zablokováním SMTP v důsledku rozesílání spamu. To u Vašeho hostingu aktivní není, počet odeslaných e-mailů je také ok.
Druhou častou možností je nesprávné nastavení SMTP serveru. Ujistěte se, že máte nastaveno:
- SMTP server wes1-smtp.wedos.net (adresu zjistíte v detailu webhostingu v tabulce Adresy služeb)
- Port 587
- Zabezpečení TLS