Thunderbird – nastavení SMTP pro hosting dvsterba.cz

0

Dobrý den,

prosím Vás jak správně nastavit SMTP pro hosting dvsterba.cz?

Používáme klienta Thunderbird pod OS Win a po nastavení SMTP pro GMail je vše v pořádku a pošta odejde.

Bohužel původně byl nastaven přístup na SMTP u vás, ale z ničeho nic od pátku minulého týdne není možné se k němu připojit.

Kde zjistím aktuální nastavení na wedos SMTP pro daný hosting?

Děkuji za informaci.

Role: Zákazník
Odpověděl na otázku
0
24.61K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

mtp, imap a pop3 servery najdete v detailu webhostingu, v klientské administraci zde https://client.wedos.com/webhosting/

SMTP(S):
wes1-smtp2.wedos.net

IMAP(S):
wes1-imap2.wedos.net

POP3(S):
wes1-imap2.wedos.net

Kombinace portů a zabezpečení :

IMAP – 993/SSL
POP3 – 995/SSL
SMTP – 465/SSL

nebo

IMAP – 143/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 587/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 25 STARTTLS

Zkuste použít různé porty a zabezpečení.
Zkuste toto nastavení odebrat a znovu přidat.
Nebo zkuste přihlášení ještě v https://webmail.wedos.net/ – tím se ověří funkčnost schránky a hesla.

Role: Podpora
Odpověděl na otázku
0

Po odzkoušení všech variant nic z toho nefunguje. Stále „Poslání zprávy selhalo.“

Po přepnutí na SMTP od google vše odejde bez problémů.

Používám přístup pro info@dvsterba.cz a zkoušel jsem další a bez odezvy.

Role: Zákazník
publikoval nový komentář

Dobrý den,
můžete nám zaslat screen s nastavením ?

0
10.70K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

zkuste u SMTP nastavit port 465.

Role: Podpora
Změnil status na publikováno
0

Stále to samé. Je zajímavé, že v přístupu k SMTP u googlu lze změnit port a vše funguje.

U vás to stále nejde. Jenějaká rychlejší cesta, jak se dobrat zdárného konce nebo je lepší se na nastavení SMTP přes Wedos vyklašlat a používat funkční google?

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno
0
10.70K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

funguje vám pošta přes webmail https://webmail.wedos.net/? 

Pokud ano, pak je to špatně nastavení e-mailového klienta.

Role: Podpora
Odpověděl na otázku
0

Ano, funguje

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno
0

jak tedy nastavit klienta pro tento přístup?

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno

Kategorie