Veskere emaily co posilam klientum na hotmail adresu nedorazi

1.72K zhlédnutíWebhosting
1

Dobry den,

Mam problem s tim ze kdyz mi klient posle email z hotmailu, normalne ho obdrzim, ale jakakoli odpoved z moji strany konci ve spamu nebo nevim jestli je vubec dorucena. Proto musim vzdy pouzit svou osobni gmail adresu pro komunikaci coz neni reseni. Emaily z me domeny na wedosu proste nikdy na hotmail nedojdou. Je to problem jen pri posilani na adresy @hotmail, jinde jsem problem zatim nemel.

Jake je reseni? Dekuji

Role: Zákazník
Odpověděl na otázku

Dobrý den, nevim proč to wedos označil jako vyřešeno když s tím nikdo nic neudělal. Stále stejný problém – pošta co posílám lidem na hotmail jim automaticky padá do spamu 🙁

0
2.87K - WEDOS Internet, a.s. 1 Komentář

Dobrý den,

odeslaný email se vrátí? Píše Vám to nějakou chybu?

Případně prosím přiložte hlavičku emailu, který skončil ve spamu – t Vám musí zaslat klient, kterému přišel email do spamu.

Dále kontaktujte poskytovatele hotmail – ti ověří, zda jsou emaily skutečně doručeny.

publikoval nový komentář

Dobrý den, mám nyní stejný problém. Prestashop mi automaticky odesílá maily při obdržení nové objednávky na můj osobní mail u hotmailu. Několik let to tak fungovalo, ale nyní je problém. Mail nedorazí vůbec, tzn. nespadne ani do spamu. Jen se vrátí do schránky, ze které se odesílá, zpráva stejná jako u kolegů výše.

: host eur.olc.protection.outlook.com[EE.FF.GG.161]
said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [XX.YY.105.144] weren’t sent.
Please contact your Internet service provider since part of their network
is on our block list (S3150). You can also refer your provider to
http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
[VI1EUR05FT055.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
FROM command)

Prohlížíte 1 ze 8 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.

Categories