Veskere emaily co posilam klientum na hotmail adresu nedorazi

Vyřešeno8.64K zhlédnutíWebhosting
1

Dobry den,

Mam problem s tim ze kdyz mi klient posle email z hotmailu, normalne ho obdrzim, ale jakakoli odpoved z moji strany konci ve spamu nebo nevim jestli je vubec dorucena. Proto musim vzdy pouzit svou osobni gmail adresu pro komunikaci coz neni reseni. Emaily z me domeny na wedosu proste nikdy na hotmail nedojdou. Je to problem jen pri posilani na adresy @hotmail, jinde jsem problem zatim nemel.

Jake je reseni? Dekuji

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 2. 11. 2022

Dobrý den, nevim proč to wedos označil jako vyřešeno když s tím nikdo nic neudělal. Stále stejný problém – pošta co posílám lidem na hotmail jim automaticky padá do spamu 🙁

0
MP220146 5.90K - WEDOS Internet, a.s. 1 Komentář

Dobrý den,

odeslaný email se vrátí? Píše Vám to nějakou chybu?

Případně prosím přiložte hlavičku emailu, který skončil ve spamu – t Vám musí zaslat klient, kterému přišel email do spamu.

Dále kontaktujte poskytovatele hotmail – ti ověří, zda jsou emaily skutečně doručeny.

MŠ84653 publikoval nový komentář 26. 3. 2020

Dobrý den, mám nyní stejný problém. Prestashop mi automaticky odesílá maily při obdržení nové objednávky na můj osobní mail u hotmailu. Několik let to tak fungovalo, ale nyní je problém. Mail nedorazí vůbec, tzn. nespadne ani do spamu. Jen se vrátí do schránky, ze které se odesílá, zpráva stejná jako u kolegů výše.

: host eur.olc.protection.outlook.com[EE.FF.GG.161]
said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [XX.YY.105.144] weren’t sent.
Please contact your Internet service provider since part of their network
is on our block list (S3150). You can also refer your provider to
http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
[VI1EUR05FT055.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
FROM command)

Prohlížíte 1 ze 11 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.