Veskere emaily co posilam klientum na hotmail adresu nedorazi

1.10K zhlédnutíWebhosting
1

Dobry den,

Mam problem s tim ze kdyz mi klient posle email z hotmailu, normalne ho obdrzim, ale jakakoli odpoved z moji strany konci ve spamu nebo nevim jestli je vubec dorucena. Proto musim vzdy pouzit svou osobni gmail adresu pro komunikaci coz neni reseni. Emaily z me domeny na wedosu proste nikdy na hotmail nedojdou. Je to problem jen pri posilani na adresy @hotmail, jinde jsem problem zatim nemel.

Jake je reseni? Dekuji

Role: Zákazník
Odpověděl na otázku

Dobrý den, nevim proč to wedos označil jako vyřešeno když s tím nikdo nic neudělal. Stále stejný problém – pošta co posílám lidem na hotmail jim automaticky padá do spamu 🙁

0

Děje se mě to samé , vždy doména hotmail.cz , hotmail.com  nebo sendmail.cz, za dnešek 3 případy, silně mi to ztěžuje provozování eshopu, protože zákazníkům nechodí jakékoliv informace o stavu objednávek, nepřijde jim žádná zpráva ani do spamu, takže to vypadá že jsme se na něj vybodli..

Reporting-MTA: dns; hc1-wd4.wedos.net
X-Postfix-Queue-ID: C017E2E380F2
X-Postfix-Sender: rfc822; xxxxx@legabox.cz
Arrival-Date: Tue, 19 May 2020 11:18:00 +0200 (CEST)

Final-Recipient: rfc822; xxxxxx@hotmail.com
Action: failed
Status: 5.7.1
Remote-MTA: dns; hotmail-com.olc.protection.outlook.com
Diagnostic-Code: smtp; 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [89.221.213.14]
weren’t sent. Please contact your Internet service provider since part of
their network is on our block list (S3150). You can also refer your
provider to http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
[BN8NAM12FT004.eop-nam12.prod.protection.outlook.com]

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno
Prohlížíte 1 ze 8 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.

Categories