Veskere emaily co posilam klientum na hotmail adresu nedorazi

4.43K zhlédnutíWebhosting
1

Dobry den,

Mam problem s tim ze kdyz mi klient posle email z hotmailu, normalne ho obdrzim, ale jakakoli odpoved z moji strany konci ve spamu nebo nevim jestli je vubec dorucena. Proto musim vzdy pouzit svou osobni gmail adresu pro komunikaci coz neni reseni. Emaily z me domeny na wedosu proste nikdy na hotmail nedojdou. Je to problem jen pri posilani na adresy @hotmail, jinde jsem problem zatim nemel.

Jake je reseni? Dekuji

Role: Zákazník
Odpověděl na otázku

Dobrý den, nevim proč to wedos označil jako vyřešeno když s tím nikdo nic neudělal. Stále stejný problém – pošta co posílám lidem na hotmail jim automaticky padá do spamu 🙁

0

Problém pořád přetrvává, resp. je možná Wedos znovu v nějakých blacklistech. Prosím o řešení.

Reporting-MTA: dns; wl20-f14.wedos.net
X-Postfix-Queue-ID: AAC3F8428FF
X-Postfix-Sender: rfc822; ****@***.cz
Arrival-Date: Thu, 4 Feb 2021 18:30:10 +0100 (CET)

Final-Recipient: rfc822; **********@hotmail.cz
Action: failed
Status: 5.7.1
Remote-MTA: dns; eur.olc.protection.outlook.com
Diagnostic-Code: smtp; 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [46.28.105.71]
weren’t sent. Please contact your Internet service provider since part of
their network is on our block list (S3150). You can also refer your
provider to http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
[HE1EUR04FT055.eop-eur04.prod.protection.outlook.com]

Role: Zákazník
publikoval nový komentář

Dobrý den,
server, ze kterého odesíláte, se nachází na blacklistu. Server byl prověřen a bylo požádáno o delist.
K odblokování by mělo dojít do několika dní (záleží na rychlosti vyřízení žádosti o delist).

Prohlížíte 1 ze 9 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.

Kategorie