Všechny příchozí maily chodí do spam slozky

Vyřešeno197 zhlédnutíDomény
0

Dobrý den

Mám nastaveno na doméně expedicnilety.cz přesměrování mailu: cokoliv@expedicnilety.cz přeposlat na mail info@telebridgeteam.cz Obě domény jsou u vás ale i po znovunastaneni přesměrování mi stále vše co přijde na třeba info@expedicnilety.cz padá do složky spam na mailu info@telebridgeteam.cz

Děkuji za rychlou odpověď

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
Vybral nejlepší odpověď
0
17.32K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

u aliasu expedicnilety.cz musíte mít nastavené MX záznamy jako pro telebridgeteam.cz. Tedy je nutné MX záznam s hodnotou 1 mxredir.wedos.net smazat a nastavit tyto 3 záznamy

1 wes1-mx1.wedos.net
1 wes1-mx2.wedos.net
10 wes1-mx-backup.wedos.net

Práce s DNS záznamy | 1. Základní záznamy

Změna se projeví do 60 minut.

Role: Podpora
Vybral nejlepší odpověď
0
11.28K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

zašlete nám hlavičku emailu, který Vám zapadl do složky spam.

Návod jak získat hlavičku emailu -> https://help.wedos.cz/navody/webhosting/jak-ziskat-hlavicku-emailu/

Role: Podpora
Odpověděl na otázku
0

Ok. Tzn přístupové údaje k IMAP info@telebridgeteam.cz jsou stejné jako pro info@expedicnilety.cz?

Díky

Role: Zákazník
publikoval nový komentář

Ano přesně tak.

0

No evidentně. Dle postupu výše, nefunguje domenovy koš pro alias domény.

Bez přesměrování mailu z info@expedicnilety.cz na jinou adresu mi prostě mail na tuto adresu nepřijde.

Být mám nastavenou samostatnou schránku info@expedicnilety.cz

Nevím zda je jednoznačně vyřešeno, že pokud je to alias domény a ne samostatný hosting, tak to funguje jak bylo popisování.

Děkuji

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno

Categories