Všechny příchozí maily chodí do spam slozky

Vyřešeno1.34K zhlédnutíDomény
0

Dobrý den

Mám nastaveno na doméně expedicnilety.cz přesměrování mailu: cokoliv@expedicnilety.cz přeposlat na mail info@telebridgeteam.cz Obě domény jsou u vás ale i po znovunastaneni přesměrování mi stále vše co přijde na třeba info@expedicnilety.cz padá do složky spam na mailu info@telebridgeteam.cz

Děkuji za rychlou odpověď

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 16. 10. 2020
0

Ok. Tzn přístupové údaje k IMAP info@telebridgeteam.cz jsou stejné jako pro info@expedicnilety.cz?

Díky

Role: Zákazník
MV270050 publikoval nový komentář 25. 9. 2020
Prohlížíte 1 ze 4 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.