Všechny příchozí maily chodí do spam slozky
Dobrý den
Mám nastaveno na doméně expedicnilety.cz přesměrování mailu: cokoliv@expedicnilety.cz přeposlat na mail info@telebridgeteam.cz Obě domény jsou u vás ale i po znovunastaneni přesměrování mi stále vše co přijde na třeba info@expedicnilety.cz padá do složky spam na mailu info@telebridgeteam.cz
Děkuji za rychlou odpověď
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 16. 10. 2020
4 Answers
No evidentně. Dle postupu výše, nefunguje domenovy koš pro alias domény.
Bez přesměrování mailu z info@expedicnilety.cz na jinou adresu mi prostě mail na tuto adresu nepřijde.
Být mám nastavenou samostatnou schránku info@expedicnilety.cz
Nevím zda je jednoznačně vyřešeno, že pokud je to alias domény a ne samostatný hosting, tak to funguje jak bylo popisování.
Děkuji
Role: Zákazník
MV270050 Změnil status na publikováno 28. 9. 2020