Všechny příchozí maily chodí do spam slozky

Vyřešeno1.34K zhlédnutíDomény
0

Dobrý den

Mám nastaveno na doméně expedicnilety.cz přesměrování mailu: cokoliv@expedicnilety.cz přeposlat na mail info@telebridgeteam.cz Obě domény jsou u vás ale i po znovunastaneni přesměrování mi stále vše co přijde na třeba info@expedicnilety.cz padá do složky spam na mailu info@telebridgeteam.cz

Děkuji za rychlou odpověď

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 16. 10. 2020
0

No evidentně. Dle postupu výše, nefunguje domenovy koš pro alias domény.

Bez přesměrování mailu z info@expedicnilety.cz na jinou adresu mi prostě mail na tuto adresu nepřijde.

Být mám nastavenou samostatnou schránku info@expedicnilety.cz

Nevím zda je jednoznačně vyřešeno, že pokud je to alias domény a ne samostatný hosting, tak to funguje jak bylo popisování.

Děkuji

Role: Zákazník
MV270050 Změnil status na publikováno 28. 9. 2020
Prohlížíte 1 ze 4 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.